søndag den 22. december 2013


Jeg er sådan i julehumør, og glæder mig rigtig meget til de næste par dage. Der er jo kun i aften og én dag endnu, så er det juleaftens dag! Jeg elsker julen, og glæder mig altid som et lille barn. I aften skal min kæreste og jeg ud at spise og derefter i biografen og se Hobitten 2. I morgen håber jeg på at kunne lave et indlæg om mine DIY julebluser, men jeg tror jeg skriver det i aften, da jeg får en travl dag i morgen, hvor jeg først skal på besøg på mit arbejde i vuggestuen og sige glædelig jul, derefter ind til min bedste ven i København og drikke gløgg (det er vores lille juleaften tradition), og når jeg kommer hjem holder min kæreste og jeg minijul, hvor vi udveksler gaver og spiser lækker mad. Efter det pakker jeg mine ting og tager hjem til min mor hvor jeg skal holde jul. Det bliver nogle helt fantastiske dage. Jeg vil også forsøge at lave nogle outfitindlæg, tænker det er god inspiration at se hvad jeg har på juleaften, til juleforkoster dagene efter osv.

Lige nu syntes jeg dog det skulle handle om nytår! Jeg har det tit med at glemme nytår fordi julen betyder så meget for mig, og lige pludselig er det nytårsaften og jeg er overhovedet ikke forberedt! Så i år er jeg startet tidligt. Jeg har lavet en lille nytårscollage, og vil nok lave en mere med inspiration til lidt mere forskellig smag. Dette er min inspiration til nytår. Jeg er helt vild med Rose Gold, og det er jo en perfekt farve til nytår, den er smuk, klassisk, feminin og unik, og jeg elsker hvor tidsløs den er, men stadig moderne med det lyserøde skær blandet med guld. Lige siden det første billede af Naked 3 paletten kom ud har jeg drømt om den! Den er jo lige mig med de farver, og jeg må eje den! Desværre bliver det nok en januar gave til mig selv, da den er lidt halvdyr, og den kan ikke nå at komme inden nytår. Jeg har i stedet bestilt en palette fra BHCosmetics, lavet i samarbejde med en af mine yndlings YouTubere "ThatsHeart", og den er sendt afsted, så jeg håber den når at komme! Jeg elsker farverne i den, og en af dem er Rose Gold, så den bliver perfekt til nytårsmakeup! Kjolen fra All Saints har jeg givet mig selv i julegave - jeg manglede en perfekt nytårskjole, og har elsket All Saints langærmede kjoler med åben ryg længe. Så da jeg fandt denne til salg kunne jeg ikke modstå. Glæder mig enormt meget til at have den på! Skoene passer perfekt til kjolen, men har desværre ingen der minder om, så tror jeg vil style den med mine L'diR støvler, bare ben og krøllet hår. Michael Kors uret kan jeg kun drømme om, jeg er vild med Rose Gold ure, og har faktisk ønsket mig et fra Marc Jacobs i julegave, så nu må vi se om jeg er heldig. Det ville være perfekt med denne kjole, og jeg elsker smukke ure med feminine detaljer, der også fungerer som et smukt smykke. Håber I fik lidt inspiration af denne collage, og lad mig endelig vide hvis der er et bestemt nytårstema I kunne tænke jer at se noget inspiration på <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar