mandag den 30. juni 2014






Aloha! Så er jeg lige hjemme at vende efter en lang kø på Roskilde. Mine dejlige lejr-kammerater lå i kø fra fredag kl. 18 (jeg selv kom lørdag kl. 16), så vi lå allerforrest i køen og har fået drømmepladsen! Jeg var med til at løbe sammen med alle de høje fyre, det var så fedt! Jeg elsker at løbe, det er den fedeste fornemmelse at være pakket som et æsel, og stå helt forrest og vente til de åbner med flere tusind folk i ryggen, få armbåndet og så bare SPURTE mellem alle de glade festivalere! Vi ligger i West, C100. Kom endelig forbi hvis I har lyst ;) Er der nogle af jer der er på Roskilde Festival? 
Det er desværre for koldt til at have dette skønne outfit på, men jeg skal have det på lige så snart vejret vender (og det GØR DET!). Jeg har lavet syv forskellige flatlays til jer med festival outfits, som jeg selv ville gå i, og glæder mig til at vise jer flere i løbet af ugen! Dette er jeg helt vild med! Jeg synes Spell Designs er det PERFEKTE festivaltøj, det passer bare til det! Derfor har jeg valt at sætte min yndlingsdragt sammen med mit leopardtørklæde fra Buch Copenhagen (gammel sag), da jeg elsker leopard og rødt sammen! Det er også smart hvis man fryser lidt, men det stadig er for varmt til bukser, så kan man bruge det til at dække benene, eller varme halsen lidt. Normalt bryder jeg mig ikke om flere print på en gang, men leopard har en fantastisk evne til at fungere som en neutral, hvilket gør at man faktisk kan matche det med SÅ meget forskelligt. Solbrillerne har jeg lige købt i H&M til 60 kr., min smukke taske har I set før, den er også fra Spell Designs, og mine støvler er fra sidste år fra Forever21. Har haft dem på derude allerede, og de passer også bare perfekt til festival! Håber I kan lide dette outfit lige så meget som jeg kan!


Her får I lige lidt billeder fra festivalen, af køen da den ikke var så stor endnu, af vores lille hule i køen, og af årets armbånd. Jeg er så lykkelig for at være derude igen. Elsker stemningen, menneskerne, musikken, omgivelserne og generelt bare at være i byen denne uge, da det altid summer og er fuldt af liv! I må gerne skrive hvis I også er derude, det kunne være sjovt at høre om.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar