tirsdag den 10. juni 2014






Hej piger <3 Undskyld jeg ikke har fået skrevet så længe! Har simpelthen glemt mit kamera og computeren da jeg i weekenden har været hos mine svigerforældre og nyde solen. Har haft nogle fantastiske dage og nydt solen. Jeg vil i aften fortælle jer om en ny bodylotion jeg har købt, da jeg ville have en der var lidt tyndere end min Body Butter fra The Bodyshop til de travle dage, og når jeg skal have selvbruner på bagefter, og gerne vil have det til at tørre hurtigere. Jeg elsker Dove, og har før blogget om deres bodylotion med shea butter og vanilje. Nu har jeg købt en der er perfekt til sommer! Jeg elsker indpakningen, farverne er så fine, og så dufter denne simpelthen himmelsk! Den er også billig, selvom den er lækker. Den giver en frisk følelse og køler huden rigtig meget, hvilket er skønt til de varme sommerdage. Den er med granatæble og citron-aloysia, og dufter både frisk af citron, og sødt og lækkert af granatæble. Den er tynd i konsistensen og tørrer derfor super hurtigt, men giver virkelig blød, frisk, velduftende og lækker hud. Jeg vil helt klart anbefale den! Skriver igen i morgen med mit andet kæledyr indlæg <3 Hav en dejlig aften <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar