onsdag den 25. juni 2014


Hej piger <3 Puha, det er lidt sent nu, men ville alligevel lige skrive og fortælle jer om et skønt tilbud på bodylotion, og lige skrive lidt om dem jeg har købt. Jeg lavede for ikke så længe siden et indlæg om min Dove bodylotion med granatæble. Da jeg elsker The Bodyshops body butters, men bruger meget bodylotion hver dag efter badet, bliver de brugt hurtigt op, så jeg kan godt lide at have andre ved siden af, så mine favoritter, som er lidt dyrere, holder lidt længere og er nogle jeg bruger ved specielle lejligheder. Jeg var i Matas i weekenden, og så tilfældigt, at de havde tilbud på de skønne cremer nu, en for 30 kr., hvor jeg mener man sparer 30-35 kr. Virkelig billigt! Jeg købte to, en med agurk og grøn te og en jeg har brugt før med en smule selvbruner.




Den med grøn te og agurk er fra deres "go fresh" linje, og er perfekt her til sommer! Den dufter virkelig meget af grøn te og agurk, og man dufter bare SÅ frisk og ren når man har taget den på. Desuden har den en kølende så skøn effekt, det prikker lidt i huden, som føles helt kølet af. Den gør min hud dejlig blød, er nem at påføre og tørrer hurtigt (must for utålmodige mig!)




Doves "summer glow - nourishing lotion" er også fantastisk. Den lugter ikke af selvbruner, og bygger gradvist en farve op, da der er så lidt farve i, som gør at den heller ikke rigtig smitter af, at den tørrer hurtigt og ikke giver striber osv., hvilket er super lækkert når jeg har travlt eller er doven, og ikke gider tage både bodylotion OG selvbruner på. Så er det her ligesom en alt-i-én. Den er skøn og jeg har brugt den stort set hver aften denne uge! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar