fredag den 17. januar 2014

Gardiner - ZARA Home, tæppe i fleece - ZARA Home, pude i ruskind - H&M Home, pude i hør - H&M Home, Arizona Ice Tea - kan købes i supermarkeder, kunstige blomster - Afloral.com, lyserøde strudsefjer - Zucker Feathers, lampe - Tine K Home

Godmorgen læsere <3 
Jeg er i øjeblikket i gang med at give min lejlighed en "makeover", da den lidt er en blanding af de møbler og pynteting jeg havde/havde råd til da jeg flyttede hjemmefra for længe siden. Derfor kigger jeg nu på rigtig mange forskellige ting til boligen. Jeg er helt vild med tingene i collagen jeg har lavet, men må nok indse at det ikke bliver helt så feminint og lyserødt, da jeg bor med min kæreste, og det skal passe til os begge. Men man har jo lov at drømme, og nogle af tingene SKAL jeg bare have, bl.a. lampen er jeg helt forelsket i, og den er ikke alt for feminin i farven, så den ville jeg nok godt kunne få sneget ind. Hehe. Jeg er i gang med at sy nye gardiner i lysegråt, let stof med blonder for neden, og det bliver så fint! Derudover har jeg allerede fundet min fremtidige sofa og seng, samt købt noget stof til mine puder.Jeg glæder mig til den er færdig. Jeg har også et par DIY idéer, som jeg helt klart vil sætte på bloggen, og som jeg har lavet et lille sneak peek på i denne collage (Arizona Ice Tea flasken med kunstige blomster i)

Er der nogle af jer der har nogle gode tips til hvordan man laver en kønsneutral, men samtidig fin indretning? Jeg synes det er svært! Skal nok poste billeder i takt med fremskridtene i min lejlighed.

I aften eller i morgen vil jeg lave et DIY indlæg. Jeg vil ikke sige meget, men kan afsløre at der vil indgå pailletter! Hihi.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar