lørdag den 12. april 2014



Hej læsere <3 Sent indlæg, men så kan I læse det i morgen tidlig <3 I dag har jeg været ude at gå tur i det skønne forårsvejr med min dejlige kæreste, og fået milkshake fra Paradis! Mums. Det var så skønt, det er så rart at man kan mærke foråret er her! Senere tog vi hjem til en ven, hvor vi fik lækker, hjemmelavet pulled pork med hjemmelavet pitabrød, coleslaw, barbecue - og chilidressing. SÅ lækkert! 
Jeg vil i nat vise jer de fantastiske jakker, som jeg har skrevet to indlæg om  før. (første indlæg her: link, andet her: link) De fik nemlig denne fine, fine blazer hjem i Buch for lidt tid siden, og jeg prøvede den og var HELT forelsket. Den kostede desværre så bare lige 900 kr., så jeg købte den ikke, da jeg var sikker på jeg havde set den billigere på eBay. Og jeg havde ret! Jeg købte i marts den armygrønne, og i dag gav jeg efter og købte den i mørkegrå. Den sælger jeg har fundet dem hos på eBay sælger dem altså for 90 kr. inklusiv fragt! Det er lige et nul af prisen!


Jeg elsker den grønne, da den har en fed, forårsagtig farve, og army får den til at se lækker afslappet ud. Desuden er army så fint til blond hår, det passer virkelig fint sammen, og så bliver den især flot til når jeg er blevet lidt mere brun! Jeg vil have den på til blandt andet mine nye leggings med gepard print, og mine Billi Bi bikerstøvler, og så tror jeg også den bliver super fin til rosa toppe, da rosa og army går godt sammen, og den kan give det lyserøde/rosa feminine noget kant og kontrast!


Jeg ville egentlig kun have den i grøn, men i går gav jeg efter, da jeg så flere billeder af den mørkegrå, og fandt på nogle fine outfits med noget af mit tøj. Da jeg så den stadig var der til 90 kr. slog jeg til. Jeg ville elske at have denne farve på til et par fine og feminine sweatpants, eller beige og brune toppe, og generelt tøj i varmere farver! Jeg elsker disse billeder af den, modellen gjorde mig endnu mere vild med den farve. Jeg elsker alle de unikke detaljer den har! Dobbeltlukningen, skulderpuderne, nitterne, det slidte look i farverne, lynlåsene og selve faconen, der virkelig fremhæver talje og barm!
Denne smukke blazer er i denim og fås også i blå og hvid. Den eneste ulempe ved eBay er, at det tager en måned med forsendelse, da den bliver sendt fra Kina. Hvis man vil have den næstbilligste på eBay skal man op på 278 kr. med forsendelse. Man kan desuden købe den på lookbookstore.com, hvor den koster omkring 330 kr. uden forsendelse. Jeg prøvede den grønne i Buch i str. xl, som helt klart svarer til small, da de er super små i størrelsen. Så jeg vil anbefale at man går ca. tre størrelser op. Dog tror jeg xl er den største, og jeg tror også en medium vil kunne passe den, men nok ikke kunne lukke den helt, hvis man har en større barm.
Håber I kunne lide dette indlæg! Der står på min eBay profil at min grønne skulle være her mellem den 7. og 25. april, og min grå (købt i går) mellem 2. og 19. maj. Jeg er SÅ spændt og håber alt går goft med købet, og at jeg snart modtager dem!
ALLE BILLEDER ER FRA LOOKBOOK.COM



2 kommentarer:

  1. Hold da op det er jo virkelig billigt :) Har du så taget dem i xl? Jeg bruger nemlig også selv small og er lidt i tvivl om hvilken str jeg skal have :)

    Mvh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Christina :) Tusind tak for kommentaren. Jeg har taget den grønne i xl og den grå i l, da de sagde i Buch at den mørkegrå er lidt større i størrelsen end den grønne. Håber du kan bruge mit svar.

      Slet