søndag den 6. april 2014



Hej piger <3 Håber I har en dejlig søndag. Jeg er blevet syg (IGEN!), jeg snotter og har mega ondt i halsen. Og jeg er såå tung i hovedet. Gider ikke til at være syg igen! I går holdt min smukke lillesøster fødselsdag i et beboerlokale jeg havde lejet til hende, og jeg var med for at hjælpe til og in case der skete noget. Det var så skønt at se hende så glad <3 Hun er lige blevet 18 <3
Inden fødselsdagen var i KBH og besøge min bror, samt ude at shoppe med min søde veninde (tjek lige hendes fine blog her: link). Vi var i Frederiksbergcentret, og selvfølgelig i Buch, hvor jeg købte de fineste ting! Jeg føler mig virkelig klar til foråret (hvis det nogensinde kommer) nu. 


Det første jeg købte var deres fine, nye Goldrush Dress. Den er så fin! Dejlig afslappet, men samtidig meget smuk. Jeg er vild med gulddetaljerne, samt nitterne rundt om udskæringen ved halsen. Den er enkel og passer derfor til fine printede leggings og strømpebukser, og så er jeg vild med de lange ærmer, hvilket gør at den ikke bliver for kold at have på. Glæder mig så meget til at tage den i brug med et par fine leopardstrømpebukser, eller smukke, printede leggings fra Spell Designs <3


Jeg købte også to af Buchs nye Layer toppe. De har haft Layer toppe og kjoler sidste sommer, og i vinters kom der to nye farver, rosa og taupe. Jeg har kjolen i taupe (blogindlæg her: link), og da de fik toppene tilbage med små sten i stedet for pailletter, var jeg nødt til at eje en! De kan fås i rosa, brændt fersken, lys nougat og mørkebrun. Jeg valgte den rosa, da den gav min hud en god glød,, og var nødt til at have den mørkebrune også, da jeg elsker den chokoladebrune farve, og den så rigtig fin ud til mit lyse år! Kan slet ikke vente til det bliver sommer, og tror de bliver SÅ fine til et par afklippede denim shorts og et par fine sandaler!
Hav en dejlig søndag <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar