fredag den 4. april 2014



Hej piger <3 Igen, undskyld jeg har været så fraværende på bloggen denne uge. Jeg har haft studiedage, og er derfor blevet proppet med meget information i hovedet, og mange opgaver der skal laves under praktikken (hvor jeg har fri tidligst kl. 16), så det er lidt stressende. Men håber I bærer over med mig, skal have lavet en læseplan i weekenden så der er helt styr på det, og så kan jeg meget bedre overskue at blogge, så vil fortsætte med et indlæg hver dag <3
Jeg vil i dag vise jer mine smukke, nye Billi Bi støvler, som jeg har skrevet om et par gange (her: link, og her: link). Jeg så dem på fashionbycaroline.dk, som er en meget inspirerende blog, lavet af en meget dygtig, ung pige. Det var også der jeg fik inspiration til at købe mine fine Nike sneakers (indlæg: link). Jeg har jo allerede et par Billi Bi støvler i grå der minder lidt om disse, (indlæg med dem: link) men kunne simpelthen ikke modstå de her, da de er så unikke og smukke!



Jeg er vild med slangeteksturen, som er så flot lavet, og virkelig giver et unikt touch til disse støvler. Jeg elsker den mørkegrå farve, og er især helt vild med de slidte, skinnende look på snuden, som mine andre Billi Bi også har, og det får dem til at se "worn in" ud på den fede måde! Derudover er jeg vild med spænderne, som giver dem lidt farve, og samtidig får dem til at se ekstra rå ud! Desuden er Billi Bi støvler rigtig rare at gå i, og klemmer ikke nogle forkerte steder eller lignende. Jeg elsker dem! 
Jeg har allerede haft dem på til et par fine jeans for at tone dem lidt ned og gøre dem lidt rå, som på billedet her:


Jeg tror desuden de både passer til kjoler til fest, for at gøre outfittet mere råt, nederdele, og fine blondeshorts til sommer! Jeg synes virkelig det er en støvle der kan bruges i rigtig mange sammenhænge! Jeg elsker også hvordan den ser ud forfra, som på billedet, da spænderne stikker ud i siderne, hvilket giver et virkelig fint look.
Jeg skriver muligvis igen i aften, og jeg undskylder for at det mere personlige indlæg ikke kom ind, jeg kommer nok til at udskyde det indtil vi kommer tættere på næste måned, da det primært er noget der skal ske næste måned. Håber I får en dejlig fredag <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar