mandag den 21. april 2014



Hej piger <3 Som lovet, kommer der nu endelig endnu et tatovering indlæg. Denne tatovering er først blevet færdig for et par uger siden. Den har en lidt trist historie, da det faktisk var en der, i starten, gik fuldstændig galt på grund af en virkelig dårlig tatovør. Jeg fik den lavet hos Alle Tiders Miss Roxy i Købehavn, og den blev lavet af selve ejeren. Jeg stolede altså ret meget på det sted, da det var der jeg fik lavet min første tatovering, som blev fantastisk. MEN denne gang var det altså ejeren, som brugte tre minutter på den, sagde "JA, sådan bliver den jo, når man får den lavet der", tog 800 kr. for den, og var alt i alt rigtig sur og uhøflig. Da jeg kom hjem begyndte jeg at græde, og var bare fuldstændig knust: Jeg viste hende her tillid, og gav hende penge for, at hun skulle lave noget smukt på min krop, som skulle sidde der resten af mit liv. Der er altså ikke plads til sjusk og fejl! Jeg postede næste dag et billede af den på deres Facebook fangruppe, hvor ALLE gav mig ret i, at den godt nok var dårligt lavet. Til sidst skrev ejeren af gruppen, at nu skulle jeg lade være med at diskutere over det, og hende der havde lavet tatoveringen på mig blev forsvaret af sit barnebarn, som sagde at det var min egen skyld fordi jeg havde et dårligt billede med. Senere blev billedet af den slettet. De ville ikke kendes ved den, ej heller give mig mine penge tilbage. De ville godt rette den... Men jeg skulle ALDRIG lade dem røre mig med en nål igen! Det var jo gået galt nok første gang. 
Heldigvis kom min egen tatovør mig til undsætning (min ven fra min klasse, fantastisk tatovør, som har lavet alle mine andre tatoveringer), og reddede den! Han gjorde det FANTASTISK godt, og fok et par uger siden fik jeg endelig farve i, så nu kan jeg endelig vise jer det skønne resultat <3


Tatoveringen er den skønne tegnefilmsfigur, samt ikonet for Ghibli Studios. Totoro hedder han, og er med i den japanske tegnefilm af Hayao Miyazaki (som også har lavet blandt andet "Chihiro og heksene", "Det levende slot", "Ponyo", og mange flere! Han er pt. aktuel med "Når vinden rejser sig", som desværre er hans sidste film). Filmen handler om to små piger, hvis mor er syg, og som flytter ind i et nyt hus med deres far, og møder Totoro, som er skovens konge. Grunden til, at jeg har fået lavet Totoro er, at Hayao Miyazakis film betyder meget for mig, og især denne. Jeg kan huske jeg så den med min lillebror da jeg var lille, og den minder mig om barndommen, som Hayao Miyazaki har fanget perfekt i denne film. Den er så smuk, og man bliver så glad af den, og den minder mig sådan og min bror og mig, og vores kærlighed til japanske tegnefilm.
Jeg fik først bare lavet Totoro, som så gik fuldstændig galt, og derefter reddede min fantastiske tatovør den, og tegnede ham op med ordentlige streger, og gjorde den endnu finere og mere feminin med grenen, de smukke, lyserøde Cherry Blossoms, og de to små, som også er med i filmen. 


Det jeg elsker mest ved den er farverne, og de smukke detaljer han har formået at få på, selv de to små er blevet helt perfekte! Så skal den inkompetente tatovør der startede på den, ikke sige noget som helst om dårligt billede, dårligt sted, og så videre. ALLE var enige med mig i, at den ikke lignede billedet overhovedet. I kan se og bedømme selv, for viser jer et step by step billede til at slutte af med. Efter jeg har fået farve på, er jeg så småt begyndt at glemme den dårlige oplevelse, og påskønne tatoveringen for hvor smuk den nu er, men det har taget tid, og jeg kan fra nu af med sikkerhed sige, at jeg aldrig vil tatoveres af nogen anden end min tatovør! Og så vil jeg gerne anbefale jer alle, at holde jer fra Alletiders Miss Roxy, og vigtigst af alt: Vælg en tatovør I er trygge ved! Hvis tatovøren gør jeg utryg og opfører sig arrogant eller ubehøvlet (det har nogle af dem altså en tendens til at gøre, jeg ved ikke hvorfor de tror de er bedre end alle andre), så husk at sige fra. DU skal være tryg, og DU skal være tilfreds! Det er din krop, og det er dig der er kunden, og dig de tjener penge på. Husk det, piger! <3

Som I kan se, var den IKKE pæn fra  Miss Roxy, hun havde glemt den fødder, paraplyens hank, øjnene kiggede hver sin vej, takkerne på maven var slet ikke ordentlige i formen, knurhårene var rystede og sjuskede, hun havde endda glemt en streg på paraplyen! Sådan så mit billede i hvert fald IKKE ud! Men se så hvor smuk den er blevet <3 Jeg er så taknemmelig for, at jeg har sådan en dygtig tatovør, som kunne redde mit mareridt!
Forrige tatovering indlæg:
The Lion ~ The Family Tree ~ If You Can Dream It, You Can Do It ~ Bambi

Skriver igen i morgen <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar