fredag den 9. maj 2014




Hej læsere <3 Øv at jeg ikke har fået skrevet på bloggen denne uge, det beklager jeg, men der er simpelthen sket så meget! Har været på Kattinge med børnene fra specialskolen fra 8 til 16.30 tirsdag, onsdag og torsdag. Det var så skønt og fantastisk, tror jeg er født til udelivet! Elsker den form for træthed man har når man kommer hjem, efter at have brugt kroppen i naturen og den friske luft hele dagen! Tirsdag var jeg desuden til Justin Timberlake koncert, hvilket var fuldstændig fantastisk, og klart den bedste koncert i hele mit liv!
Jeg vil i aften vise jer nogle lækre køb jeg gjorde mig sidste fredag. Jeg elsker som bekendt The Body Shop, og min yndlingsduft har alle dage været kokos! Da jeg så den store af deres Body Butters på tilbud til kun 100 kr. måtte jeg bare købe den, da de normale størrelser normalt koster 165 kr. Jeg købte også deres kokos eau de toilette, som dufter præcis ligesom den skønne Body Butter!


Parfumen koster 125 kr., og dufter så skønt, cremet og frisk, og virkelig meget af kokos! Sådan rigtig kokos. Har prøvet mange kokosparfumer, men de har alle lugtet for parfumeret eller ikke nok af rigtig kokos. Derfor er jeg SÅ glad for denne, da jeg har brugt The Body Shops kokos cremer i flere år, og altid har ønsket at duften skulle holde længere. Har allerede brugt den meget, og elsker den på! Desuden er 125 kr. jo ret billigt!


Deres Body Butter er dejlig cremet, og dufter, som parfumen, cremet og frisk og virkelig af kokos! Den er virkelig lækker, og helt perfekt til sommer! Man får virkelig blød hud af den, og den er ret tyk, men hvis man varmer den op mellem hænderne inden man smører den ud får den en perfekt konsistens! Og, som nævnt før, så er det selvfølgelig et kæmpe plus at The Body Shop ikke tester på dyr, og bruger Community Fair Trade jomfru kokosolie!
Håber I får en dejlig aften - jeg er alene denne weekend, og sidder lige nu efter et langt, varmt bad med min aftensmad foran Disney Sjov med dyne på, og kigger samtidig ud på den skønne forårsregn <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar