mandag den 5. maj 2014



Hej piger <3 Jeg håber flere af jer vil deltage i min giveaway. Der er en til videre kun én (virkelig skøn læser!) deltager, og det er en virkelig fin leoparddragt man kan vinde. Jeg laver nogle planlagte indlæg i aften, da jeg skal i skoven med børnene i tre dage fra 8-16, samt har planer hver aften (i morgen: Justin Timberlake koncert! <3). 
Jeg vil i dag vise jer et outfit jeg havde på i fredags, da jeg spiste sushi med en veninde der kom hjem fra Uganda, og tager afsted igen om få dage. Så ser jeg hende først igen om tre måneder <3 Vi var derefter ude at shoppe lidt, da butikkerne havde aftenåbent. Jeg vil vise jer to af mine lækre køb i morgen. Jeg ville gerne være fin, men samtidig afslappet, og varm, da vi skulle ud.


Jeg havde den smukkeste kjole fra Buch Copenhagen på - jeg har haft den længe, men det var alligevel første gang jeg havde den på. Jeg elsker guldskæret i det, den fine, simple udskæring ved brystet, og de lange, lidt oversize ærmer, som gør den mere afslappet og perfekt til køligere aftener hvis man ikke føler for en cardigan. Man kan desværre ikke se det på billederne, men bagpå oppe ved nakken er der også de fineste guldsten formet som et dødninge-indianer-hoved. Kjolen er ret lang, ned til knæene, og da jeg godt kan lide korte kjoler har jeg sat den op med et bælte fra H&M. 


Til kjolen havde jeg mine fine leopardstrømpebukser fra Sneaky Fox, købt på Superlove.dk. Jeg synes de er super fine til, da kjolen er meget enkel, og de derfor giver lidt ekstra. Desuden er det så fint at det er strømpebukser og ikke leggings - da jeg synes at strømpebukser er meget bedre til kjoler. Går faktisk kun med leggings til tunikaer eller lange toppe. Jeg havde mine elskede Billi Bi støvler på til - samt læderjakke, hvilket jeg desværre ikke fik et billede af - for at gøre outfittet mere råt, og så synes jeg også det er fedt at mikse slangeprint med leopardprint - så længe det er diskret.


Håber I kan lide outfittet - glæd jer til at se nogle lækre køb fra The Body Shop i morgen. Og husk at deltage i min giveaway! <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar