onsdag den 14. maj 2014



Hej, piger! For kort tid siden skrev jeg et indlæg om aim'n sportswear, da deres webshop åbnede den 1. maj. Se indlægget her: Link. Jeg købte deres Leo Tights og Paradise Tights, som jeg modtog i mandags, og tænkte at jeg ville vise jer dem, og fortælle jer hvad jeg synes <3




Jeg måtte selvfølgelig købe deres Leo Tights, for som I nok har fundet ud af efterhånden, elsker jeg leopard print! Jeg elsker printet, og er især vild med det hvide logo, der ser så fedt ud som kontrast til leopard printet. Jeg synes virkelig printet giver noget power, og leopard print egner sig godt til træningstøj. Den brede elastik i livet gør, at de er super behagelige at have på, og den gør dem ekstra sporty. De er dejlig tight, men på den gode måde! De sidder som malet på, og følger virkelig kroppen, de følger bevægelserne, og det føles som om man ikke har noget på! Man får ikke mærker, og de strammer ikke øverst. De falder heller ikke ned, så man hele tiden skal hive dem op. De er simpelthen helt fantastiske!




Jeg er VILD med printet på mine Paradise Tights! Det er så fint og sommerligt! Jeg elsker de lyse blå farver, det lille hint af turkis og pink, og især af lilla, som går igen i elastikken, hvilket virkelig fremhæver de lilla farver i mønsteret! Jeg ville sætte dem sammen med en pink, lilla, turkis eller hvis top, og min pink sports-bh. De sidder, ligesom mine Leo Tights fuldstændig perfekt, og jeg glæder mig til at få trænet rigtig meget i dem!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar