onsdag den 21. maj 2014





Jeg ELSKER leopard, og det har I nok opdaget, hvis I har fulgt mig et stykke tid. Jeg har længe ønsket mig et par leopardshorts, og da jeg fandt disse var jeg solgt! I dag kunne jeg endelig have dem på, så skønt med varmt, solrigt vejr, og så tænkte jeg, at det var en perfekt anledning til lige at vise jer dem! Jeg er vild med de varme farver, de store pletter i printet, som er lidt meleret, hvilket får det til at se mere leopard-agtigt ud. Jeg tror dog mine yndlingsting er de små forlommer, og det bløde stof. De har elastisk i taljen, og de er så bløde, flowy og behagelige at have på. Jeg kan lige se dem med et par All Stars sneakers i sort, og med en sort t-shirt, eller bikerstøvler og en feminin top. Jeg havde dem i dag på sammen med min sorte t-shirt og min mokkassin-sko, hvilket jeg også synes passer så fint til. 




Jeg er vild med de små shorts og den oversized sorte t-shirt, der gør hele looket så lækkert, behageligt og afslappet. Mokkassinerne elsker jeg også til, da de giver et touch af  "boho" til outifttet. 
Disse shorts er fra ebay, og kostede 30 kr. MED fragt! Det er utrolig billigt for sådan nogle lækre shorts! Jeg vil anbefale at gå en str. op, da de sidder ret stramt i den normale str.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar