torsdag den 1. maj 2014



I går havde jeg et virkelig lækkert, behageligt, fint og forårsagtigt outfit på i den dejlige solskin. Jeg må virkelig til, at gå mere i farver, det er så fint, og gør en så glad! OG så elsker jeg rød/rød-orange til lyst hår! Jeg elsker leopard med rød, det giver et virkelig lækkert look, og det print er bare så lækkert med den farve! Det er på en måde lidt diva agtigt, men samme tid fungerer leopard print faktisk som en "neutral", så man kan sætte det sammen med super mange, flotte pangfarver, uden det bliver for meget. Andre farver jeg også elsker med leopard er turkis og gul! Så fint!


Jeg havde mine elskede leopardleggings på, som er købt for 90 kr. hos UtopiaClothing.dk. Sammen med dem havde jeg en fin, flowy, lang top i orange-rød farve på, som jeg har købt for over tre år siden i H&M. Mine ballerinaer i samme farve er også fra H&M. Man kan desværre ikke købe dem mere, men tænker man sagtens kan finde noget lignende, så ville alligevel vise jer det til inspiration. Jeg havde løst hår, som jeg bare sprayede lidt saltvandsspray i om morgenen, og uglede lidt med kokosolie. Jeg ved ikke om I kan se det på billederne, men lige så snart det bliver lidt lysere i vejret, og jeg får lidt mere farve, har jeg heller ikke lyst til at have lige så meget makeup på, så lige i øjeblikket har jeg virkelig naturlig makeup på.


Jeg elsker som sagt blond hår og rødt tøj, jeg synes det er en helt fantastisk kombination! Det er som om den røde farve virkelig får håret til at stråle og giver mere fokus på blond hår. Så fint! Det var et rigtig behageligt outfit også, perfekt køligt til en hel dag på legepladsen med børnene i SFO. Og så elsker jeg at jeg endelig kan flashe mine tatoveringer! Hihi.
Hav en dejlig aften piger <3 I morgen kommer der en LÆKKER giveaway!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar