torsdag den 13. marts 2014



God formiddag læsere <3 Jeg har lige ti minutter inden jeg skal køre, da jeg møder sent i praktik i dag. Min kæreste har fødselsdag, så jeg var tidligt op i morges og gøre klar så vi kunne spise morgenmad sammen <3
I dag vil jeg skrive lidt om mine yndlingsting ved foråret, da jeg ELSKER forår, bliver så glad af det, og det giver mig lyst til at gå i farver, lidt sjovere og makeup og så kan man endelig være ude og bare nyde solen!
Den første ting jeg elsker ved foråret er pandebånd/hårbånd og fin makeup, samt blomster, hvilket alt sammen er kombineret i billedet ovenover! Jeg havde det på i tirsdags, da jeg var i biografen og ude at spise. Pandebåndet er købt i Forever21 forrige år, men man kan få tusindvis af fine over det hele! Jeg elsker farven og de fine blomster, samt perlerne i midten! Derudover er jeg også vild med at der er to rækker af blomster. Jeg elsker pandebånd fordi de giver et blødt, feminint, naturligt og boheme-inspireret look. På billedet har jeg også taget turkis øjenskygge på under øjnene, jeg elsker et ekstra pop af farve i øjenmakeuppen om foråret, og turkis er bare en perfekt, glad, frisk forårsfarve, som komplimenterer stort set alle øjenfarver! <3


Det næste jeg elsker er blomsterne <3 Når de første blomster springer ud, er det tegn på forår! Jeg elsker duften og de smukke forårsfarver. Det gør mig i utrolig godt humør! Denne fine forårskrukke har min kæreste fået af min far, fordi han har fødselsdag i dag. Elsker at have den stående uden urtepotteskjuler, da det giver et mere rustikt look.


Jeg ELSKER at man nu kan begynde at spise lækre, kolde is, og drikke iskaffe og iste med masser af isterninger, da det bare er SÅ forfriskende og lækkert, men simpelthen bare ikke passer til koldt vejr. Jeg er OBSESSED med iskaffe, og elsker både at købe det og lave det selv, (vil snart lave et indlæg om hvordan jeg laver iskaffe) og det skal jeg helt klart til at drikke en masse af nu! Desuden synes jeg det ser så fint ud at komme gående med shoppingposerne, den fine håndtaske, og så en iskaffe i hånden! Hihi.


En af mine favoritting ved foråret er FARVERNE! Især pastelfarver, og især lyserød og lysegrøn. Støvet rosa/pastellyserød er nok en af mine yndlingsfarver, men det passer bare IKKE til vinterbleg hud. Jeg GLÆDER mig SÅ MEGET til at tage denne smukke, pailletbesatte og bløde, lange, boheme-cardigan fra Buch Copenhagen i brug! Jeg er vild med længden, farven, de fine, lyse pailletter, lommerne og det vamsede stof. Den er hyggeligt og feminin. Den bliver så fin til brun hud, og som sommerjakke ud over et par shorts eller stramme jeans! <3 Den koster 449 kr, og er lige kommet i deres butikker i sidste uge.


Den sidste ting jeg vil nævne er SKO! Nu er det ENDELIG varmt nok til smukke, åbne sko. Disse er fra H&M i ruskind og koster 349. Jeg har allerede bestilt dem og venter stadig spændt. Elsker mokassiner og ballerinaer, da det ser så fint og feminint ud, og passer til alt. Jeg vil altid være gladest for støvler, men åbne sko er jo SÅ fint til f.eks. jeans, løse bukser eller en fin kjole. <3
Hav en dejlig dag, piger <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar