torsdag den 6. marts 2014



Godmorgen piger <3 Jeg vil lige hurtigt lave et outfitindlæg og vise jer hvad jeg havde på i går. Jeg laver nogle planlagte indlæg denne weekend, da jeg skal til Fyn og passe børn, og derfor ikke får tid til at skrive blog. Der vil bl.a. komme et indlæg om mit smukke Mågestel, og et om en ny, smuk ting jeg har købt.
Det er så skønt at det er blevet lunt nok til, at have læderjakke på! Jeg har virkelig savnet det, da jeg næsten ikke går i andet om foråret, efteråret og sommeren! En læderjakke kan få et feminint outfit til at se mere råt ud, hvilket er en kontrast jeg elsker, og desuden passer den til ALT!


Jeg havde min yndlings læderjakke fra Vero Moda på, (kunstlæder) sammen med med skønne Fluffy Hoodie fra Buch Copenhagen. Jeg elsker den fordi den er så vamset og hyggelig, og samtidig super fin. Længden er også perfekt, da man kan have leggings på til! Jeg havde mine nye leopard leggings fra Utopia Clothing på til. De koster kun 90 kr! Sidst, men ikke mindst, mine nuværende YNDLINGS støvler, mine Koolaburra med frynser. Jeg elsker hvor varme de er (der er uld i), jeg elsker deres hyggelige look, frynserne, og at de er brede foroven, hvilket får ens ben til at se super feminine ud. Den skjulte hæl giver også benene et ekstra pift!



Hvad synes I, piger? Hav en dejlig fredag <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar