onsdag den 5. marts 2014


Hej piger <3 I dag vil jeg, efter en forespørgsel fra en skøn læser, tusind tak <3, lave endnu en collage, inspireret af min "Leo Love" collage, som I kan se lige her: Link. Denne gang med slangeting! Det er vist ikke en hemmelighed, at slangeprint er super meget in for tiden (dyreprint generelt), og jeg elsker leopardprint, men sommetider er slangeprint rigtig rart, da det er lidt mere nedtonet. Jeg har fundet et par ting som jeg selv går og sukker efter lige for tiden. Det er alle ting jeg selv vil købe, eller ville købe hvis jeg havde råd, hihi.
Det første jeg går og kigger lidt på i øjeblikket, er den smukke, smukke lædertaske fra Asos i meget realistisk slangeprint. Elsker teksturen, farven og den fine, firkantede form. Den ville være perfekt til et par jeans, en slangeprint top, stilletter og vildt hår til en sommerfest! Den koster 440 kr og kan købes her: Link.
Det næste jeg faldt for, er den fineste halskæde fra Nelly. Elsker formen og enkelheden, den er virkelig unik og smuk! Den ville være SÅ fin med en flowy, løs, hvid top! Den koster 179 kr og kan købes her: Link.
Bæltet kan jeg personligt se for mig være SÅ fint på en feminin kjole, for at gøre den mere rå. Er vild med farven, printet, det metallic skær der er i det, og metal detaljerne. Det koster 99 kr og kan købes her: Link.
Jeg synes også der skulle være en overdel, og lige da jeg så den fine, flowy top, tænkte jeg, at den vil være helt perfekt med et par hvide blondeshort, samt sandaler med sten til sommer! Den koster 129 kr her: Link.
De fine sneakers er jeg vild med, da de er super "crisp" og "clean" med den kridhvide farve, men samtidig fine og feminine med slangeprintet på siden. Nitterne gør dem også rigtig rå. Lynlåsen er en super fed detalje, og de ville være så fine med et par lyse, stramme jeans og en enkel, hvid t-shirt. De koster 349 her: Link.
Jeg har gemt mine to yndlingsting til sidst: Det første er de LÆKRESTE leggings i smukt, lysegråt slangeprint. De har samme lækre tekstur som den fine taske, og de to ting ville passe perfekt sammen! De er fra mærket Absolu, som jeg elsker, og har skrevet om før, deres leggings er dejlig tykke. De koster 449 her: Link.
Det sidste jeg har på, er en slangeprint dragt magen til den jeg har på i leopardprint i det andet indlæg, som jeg endte med at købe. I kan læse om den her: Link. Jeg elsker de dragter, de er SÅ fine, og så føles det som om man har pyjamas på. Man kan bruge dem hvis man har tøjkrise, og vups, så er man super fin. De kan desuden bruges til både fest og hverdag, alt efter hvordan de bliver stylet. Den er fra Buch Copenhagen.
Håber I kunne lide collagen, og har fået inspiration til nogle fine ting <3
Skriver igen i aften med min fjerde tatovering indlæg om min Bambi tatovering.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar