søndag den 16. marts 2014


Hej piger <3 Jeg lovede jer en collage i dag, og jeg har lavet den smukkeste collage til jer. Dette er kun muligt på grund af de smukke, smukke billeder jeg fandt. Jeg vil i dag fortælle jer lidt om noget som jeg har nævnt et par gange, og som jeg synes det er på tide, at jeg får skrevet et indlæg om: min yndlings webshop, SpellDesigns.com. Spell Designs er et fantastisk mærke, ejet af to søstre, der selv har startet det. De bor i Byron Bay i Australien, og alt deres tøj bliver lavet i hånden, med lokale materialer, samt mønstre der bliver printet hos lokale privatvirksomheder, med materialer der er så miljøvenlige som det kan lade sig gøre.

Spell Designs er en blanding af hippie, boheme, native og cowgirl, med både rå, feminine og eventyrlige detaljer. Deres tøj er den mest fantastiske kvalitet, og den bedste beskrivelse jeg har hørt, er en som en kunde kom med på Facebook engang: "This clothing is something I want to pass down to my children". Det er unikt og smukt. De har også en fysisk butik i Byron Bay, som ser noget så smuk ud! Min store drøm er at besøge den en dag <3 På collagen er nogle af mine nuværende ønsker fra Spell Designs (dog kun 10%, da jeg kunne købe mig fattig på deres webshop!)

Det første er en smuk, smuk kimono i en lækker, rosa/oyster farve. Den har frynser, samt et meget smukt mønster bagpå. Jeg ville elske at have den ud over et par blondeshorts og en enkel top, sammen med rå støvler til sommer! Den koster 1000 kr og kan købes her: Link.

Det næste er deres smukke punge/iPad-holdere i læder med ordene "Gypsy" skrevet på. Jeg ville elske at have min iPad i sådan en! Jeg kunne også godt bare finde på, at bruge den som clutch til sommer. Den koster 530 kr og kan købes her: Link.

En anden ting jeg er dybt forelsket i, er deres fine "Off The Shoulder Prairie Top". Jeg elsker ærmerne, med de smukke, feminine detaljer, samt at den er kort, hvilket vil gøre den så fin og perfekt til et par højtaljede, lyse jeans. Den koster 620 kr og kan købes her: Link.

Jeg har allerede en del af deres tøj, blandt andet fire sommerdragter (haha), en masse smukke leggings og bukser, to meget unikke kjoler, tasker og meget mere. Jeg vil snart lave et indlæg med en sweater jeg har købt hos dem forrige sommer, som jeg glæder mig super meget til at vise jer. I øvrigt er det faktisk en af mine kjoler derfra som jeg har på på min header her på bloggen - kan I kende stilen lidt? Hehe. Håber I kunne lide indlægget og får en skøn søndag eftermiddag <3 Alle billederne er fra Spell Designs' blog.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar