søndag den 9. marts 2014



Hej piger <3 Nyder I jeres søndag? Dette er, ligesom i går, et planlagt indlæg, da jeg pt. er på Fyn for at være babysitter. Kommer heldigvis hjem i aftten, og kan allerede med sikkerhed sige at jeg GLÆDER mig til at se min skønne kæreste og mine dejlige dyr. Jeg får ret nemt hjemve, og savner altid min kæreste <3
I dag vil jeg vise jer noget fra min collage med snake print ting, som jeg lavede for et par dage siden - link her. Jeg har allerede denne dragt med leopardprint, og har også skrevet om den: link her. Da jeg elskede min leopard dragt så meget, måtte jeg simpelthen have den i det smukke slangeprint også!


Jeg elsker denne dragt, da den er SÅ smuk i printet, pasformen er fantastisk, den stropløse top, og elastikken i midten, der kan hives op og ned alt efter hvor løst/stramt man vil have underdelen skal sidde. Den er perfekt både til hverdag med en cardigan eller sweater ud over og bikerstøvler, som jeg har på her, og til fest med stilletter og et bælte i taljen! Derudover er den SÅ behagelig! Det føles som at have pyjamas på, så man kan være super fint klædt på, men samtidig have det SÅ behageligt. 


Dragten koster 499 og kan købes hos Buch Copenhagen (buchcopenhagen.dk). Jeg har fået at vide at den vil blive en fast item hos Buch, hvilket vil sige at vi i fremtiden vil se den med endnu flere prints, hvilket jeg personligt glæder mig SUPER meget til! <3
Skriver i aften om mit smukke Mågestel når jeg er hjemme fra Fyn. Hav en dejlig søndag, piger <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar