onsdag den 5. marts 2014



Godaften piger <3 Dette indlæg bliver ret sent, men ville altså gerne nå at skrive det i dag. Det er tid til min fjerde tatovering indlæg. Denne gang om min nyeste tattoo, min Bambi tatovering. Bambi var en af de første Disney film jeg så. Jeg synes den er smuk, sørgelig, glad, tankevækkende og helt unik, og SÅ smukt tegnet. Desuden var det Walt Disneys yndlingsfilm, hvilket er ret fedt. Jeg fik idéen til denne tatovering fra en model ved navn Bambi, der også har en Bambi på håndleddet (helt nede ved hånden, og meget mindre end min). Jeg forelskede mig med det samme! Efter det søgte jeg lidt rundt på forskellige Bambi tatoveringer, og blev enig med mig selv om, at jeg SKULLE have en Bambi på min arm. Bambi er for det første en film, der betyder utrolig meget for mig, og derudover elsker jeg Bambi motivet, da Bambi er en nuttet karakter, der har nogle former og træk, der gør ham perfekt til piger som tatoveringer!


Jeg var dog i tvivl om det rigtige motiv. Indtil jeg fik den FINESTE kop med Bambi i en retro stil af min dejlige kæreste i fødselsdagsgave. Havde aldrig før set det billede og den stil, og syntes det var SÅ fint! Jeg blev helt sikker da jeg 15 dage efter min fødselsdag havde to-års-dag med min kæreste, og i gave der fik en tatovering. Derfor er denne tatovering også helt speciel, da den på en måde er 100% fra min kæreste.


Jeg fik den lavet hos fyren fra min klasse, som igen gjorde et fantastisk job, og jeg valgte at den skulle sidde lidt længere nede fra håndleddet, så man stadig kunne se den hvis jeg havde armbånd på. Jeg elsker at gå med mange armbånd, og har jo allerede en tatovering på højre håndled. Jeg besluttede mig desuden for, at den skulle være sort/hvid, for at gøre den mere enkel og stilet. Sommerfuglen er den eneste, der er i farve, hvilket jeg synes ser super sødt og feminint ud.


Bambi er nok pt. min yndlingstatovering, men det skifter ofte, dog er jeg virkelig, virkelig glad for den! Jeg elsker hvor kær, nuttet, feminin, smuk, enkel, stilet og unik den er! Jeg elsker hvor feminint det ser ud med Bambi tatoveringer, og tror blandt andet det har noget med de lange ben og store øjne at gøre <3
Næste tirsdag begynder jeg på en ny "serie" om mine kæledyr, da min tredje tatovering stadig mangler farve, hvilket den får den 29. marts, og da vil tatovering indlæggene fortsætte, da jeg også skal have lavet to nye i april. <3
Se mine andre tattooindlæg her (klik på teksten for link): The Lion - The Family Tree - The Dreamcatcher
Håber I har syntes godt om mine tatovering indlæg indtil videre, og tusind tak til min skønne læser der foreslog det, og også tak til hende for forslaget om mine skønne kæledyr <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar