mandag den 17. februar 2014



Godaften piger <3 Så er jeg endelig blevet nogenlunde rask, og kan heldigvis komme i praktik i morgen. Har det allerede rigtig svært med, at jeg har misset en dag allerede. Men jeg kan jo selvfølgelig ikke gøre noget ved blærebetændelse. Jeg fik da både rengjort hele lejligheden og trænet virkelig intenst i dag, det er så rart at være frisk igen efter sygdom, og kunne lave de ting man ikke har haft mulighed for imens! 
I aften vil jeg vise jer min nye dragt fra Spell Designs, som jeg havde på min Winter Wants collage (dog som kjole) (link her). Jeg fik endelig hentet den fra posthuset, og jeg er SÅ glad for den! Nu kan det godt snart blive sommer.


Den har samme form som min hvide dragt jeg tidligere har haft med i et indlæg (link her). Jeg elsker mønsteret med de fine margueritter, og de fine flæser i benene, samt de smukke, varme farver, knapperne, trekvartærmerne og det lille bindebånd. Jeg har her mine l'diR støvler på til i brunt ruskind, da jeg synes de passer super godt til. Jeg elsker bare ben og støvler! Jeg tror især dragten bliver rigtig fin når jeg er blevet brunere.
Jeg vil til dragten have min fine Georg Jensen marguerit ring på, som jeg har fået af mine søde forældre i fødselsdagsgave, da det bare vil være en super fin detalje at have en ekstra marguerit. Jeg tænker man egentlig også sagtens vil kunne have dragten på til forår, med brune strømpebukser under, og en læderjakke? Det må afprøves <3



Dragten koster 780 kr og kan købes lige her. Der kommer desværre told oven i på omkring 200 kr, men Spell Designs tøj er håndsyet og med så smukke detaljer og mønstre der er lavet lokalt. Det er fantastisk kvalitet. Hvad synes I? <3 I morgen kommer næste indlæg i tatovering- serien, glæd jer <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar