lørdag den 8. februar 2014


Top - F.A.V. Clothing ~ bukser - Buch Copenhagen ~ støvler - L'diR ~ cardigan (se billede nr. tre) - Buch Copenhagen

Godaften læsere <3 Aarh, hvor er det skønt at det endelig er weekend! Det har været en super god, men også SUPER drænende og hård uge i praktik, så lidt weekend var længe ventet! I går så min kæreste og jeg Disneysjov (ja, jeg ser stadig Disneysjov når jeg kan, hehe) og X Factor samt to film. Elsker at bruge fredag i sofaen med ham, slik og TV. Det er vores absolut yndlingsdag. 

I dag skulle jeg i Buch Copenhagen og købe et par lækre ting jeg havde fået lagt til side. Glæder mig allerede til at vise jer dem, de er SÅ fine! Vil vise jer mine leggings i morgen, og de to toppe når jeg har dem på. Min søde kæreste tog med, og derefter tog vi hjem til hans familie. Vi skulle egentlig have været ude at spise, da min svigermor havde fødselsdag i mandags, men hun var desværre blevet syg, så vi tog bare hjem til dem og gav hende fødselsdagsgave (sorte snake leggings fra Buch - hun blev SÅ glad for dem!) Jeg tænkte jeg ville vise jer hvad jeg havde på i dag.




Jeg har jo for nylig fået fingrene i de smukke Pants Of Rome fra Buchs sommerkollektion, og jeg er SÅ glad for dem! Jeg tog min top fra F.A.V. Clothing på. Den er stor, flowy og med et lækkert brunligt og grønt tidye mønster. Desuden har den nitter ved ærmerne, hvilket gør den lidt rå, og dybe huller, så man kan se ribbenene. Jeg er så glad for den, og den er bare perfekt sammen med lyse bukser. Jeg havde en brun cardigan med Fatimas hånd i perler på, også fra Buch Copenhagen, og for at holde det i hvidt og brunt tog jeg mine ruskinds l'diR støvler på til. 


Hvad synes I om outfittet? I morgen kommer der endnu et OOTD når jeg igen skal til KBH, hjem til min storesøster, da hun fyldte rundt den 6. januar (men var på ferie), og så kommer der et indlæg om min nuværende yndlings makeup pallet.
Hav en dejlig aften/nat <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar