onsdag den 26. februar 2014



Hej igen, piger <3 (og far, hihi) så er jeg hjemme igen, havde den hyggeligste aften hos min far. Nogle gange er det SÅ hyggeligt bare at være os to <3 I morgen skal jeg hjem til min mor, også alene, elsker alenetid med mine skønne forældre <3 Som lovet vil jeg nu vise jer det outfit jeg havde på i går. Jeg fandt et gammelt tørklæde frem, som jeg MÅTTE have på. Har fundet min kærlighed for leopardprint frem igen, og nu er jeg helt obsessed med det! Det er fra H&M fra et par år siden, og elsker guldstriberne og de fine, lyse farver. 


Jeg byggede mit outfit op omkring tørklædet, og derfor tog jeg en sort(!!), stram bluse på, også fra H&M, og mine fine Sparkly, baggy bukser fra Buch Copenhagen på. Jeg havde mine nye Koolaburra støvler på (om eftermiddagen), og et fint armbånd fra Pieces. Enkelt, perfekt til arbejde, og stadig fint :)



Hvad synes I om dette outfit? I morgen kommer der et indlæg om mit fine Mågestel <3 Se forresten de smukke, smukke forårsblomster jeg fik af min far i dag. Det kan da kun gøre en i godt humør! Hvis jeg kunne sætte dufte ind på bloggen! De dufter virkelig af forår <3 Sov dejligt kære læsere <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar