lørdag den 22. februar 2014



Godmorgen piger (her er klokken egentlig 1:17 om natten, men gætter på størstedelen af jer ikke ser dette indlæg før i morgen tidlig) <3 Sikke en skøn lørdag jeg har haft! Fik trænet mave en time i morges, gjort rent, og taget billeder til to makeup tutorials! Om aftenen tog min kæreste og jeg ud at spise med hans familie. Elsker min svigerfamilie, de er simpelthen så skønne, og det var SÅ hyggeligt, og så fik vi bare helt fantastisk mad. Nu ligger vi på min kærestes gamle værelse, han sover <3
I dag (nat) vil jeg endelig vise jer min nuværende ansigtsrutine når det kommer til makeup. Der kommer mange billeder i denne tutorial, men det håber jeg I vil bære over med. De er taget med mit nye kamera!


Efter jeg har renset min hud, samt taget creme på, starter jeg med at påføre en BB Cream. Jeg foretrækker BB Cream i hverdagene, da det er mere naturligt, og ikke så tykt som foundation, samt plejer huden. Min er fra SKINFOOD, og hedder "Good Afternoon - Apple Cinnamon Tea". Jeg påfører den med hænderne ligesom min normale dagcreme, da dette er hurtigst, og giver mest naturligt resultat.



Jeg bruger to forskellige concealers, en til urenheder og røde områder, og en til under øjnene, da min hud er ekstremt følsom der, og skal have en concealer med en mere cremet konsistens. Under øjnene bruger jeg lige nu Rimmels "Wake Me Up" concealer, som giver et frisk, skinnende look og lysner øjenområdet. Til resten af min ansigt bruger jeg min fantastiske dobbeltconcealer fra Nilens Jord. Den har både en våd concealer, og en stift. Jeg blander min concealer ind i huden med min ringfinger, da den ikke har lige så meget styrke som de andre fingre, og derfor ikke overbelaster huden (især rundt om øjnene!) Jeg tager derefter pudder på for at holde på concealer og BB Cream. Rundt om øjnene bruger jeg en blød, lille børste, og til resten af anigtet bruger jeg en Kabuki børste:



Jeg bruger pt. Maybellines "Dream Matte Powder", som fungerer rigtig godt, og holder rigtig godt på makeuppen. Jeg trækker pudderen ned på min hals, for at få en ensartet farve på hals og i ansigt.



Jeg bruger derefter en mindre børste, og min "That's Heart" pallet, som jeg tidligere har lavet et indlæg om (læs det her: link). Jeg starter med, at lægge den mørkebrune farve under mine kindben og på siden af næsen, samt ved kæbelinjen og tindingerne. Dette giver ansigtet noget dimension, og noget farve. Derefter lægger jeg rouge på mine kinder.Husk at tone den mørke farve godt ud, så det ligger som en naturlig skygge. På billedet ovenover har jeg endnu ikke tonet farven ud.


Til sidst tager jeg min highlighter (man kan sagtens bare bruge hvid øjenskygge til dette), og lægger den øverst på kindbenet, samt ned ad næseryggen, for at give et dejligt skær i ansigtet. Dette er en af mine yndlingsting i min makeup, da det virkelig giver får folk til at se sunde, friske og unge ud!


Resultatet er en naturlig, frisk hud, med markerede kindben og et dejligt skær.
Håber I kunne lide denne tutorial - og billederne med mit nye kamera! Jeg synes selv de gør en kæææmpe forskel! Senere i dag kommer der et outfit indlæg, om hvad jeg havde på ud at spise <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar