søndag den 23. februar 2014




Godaften søde piger <3 Hvor er det kedeligt at det allerede er søndag! Men så kan man igen gå og glæde sig til fredag! I dag har jeg været ude at træne mave i fitness med min kærestes bror, hygget med min kæreste og hans familie, og lige om lidt skal vi spise aftensmad, og derefter hjem. Glæder mig til at se mine skønne dyr igen, men weekenden kunne godt have varet lidt længere.
I aften vil jeg, som lovet, vise jer det outfit jeg havde på da vi var ude at spise i går. 



Toppen jeg havde på, er fra Buch Copenhagen. Det er deres populære Flashy Top, som simpelthen er SÅ smuk. Jeg elsker detaljerne, farven, åbningerne i siden, samt "nøglehullet" foran ved brystet. Den koster 1599 kr. Til den smukke top havde jeg mine Pants Of Rome på (de passer simpelthen til ALT!), og mine brune L'diR i ruskind. Hvad synes I om toppen? Jeg elsker den. Man kan også få den i sart rosa, som også bare er SÅ smuk, og som jeg næsten ville ønske jeg havde købt den i! (Købte i øvrigt min brugt, så har ikke givet 1599 for den, men 900 kr)
Senere i aften kommer der et indlæg som er lavet som en overraskelse til dejlige lillesøster <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar