torsdag den 20. februar 2014


Hej piger <3 ØV altså, det er bare kedeligt og gråt vejr i dag, så jeg fik ikke nogle gode billeder til min makeup tutorial, og jeg vil altså ikke lave noget jeg kun synes er "okay" til jer, så må prøve igen på lørdag, da jeg har tid til at tage billeder om morgenen der. Håber det går <3
Til gengæld vil jeg vise jer nogle ønsker jeg har fra Zanca Sonne. Jeg elsker Zanca Sonne, jeg synes deres tøj er fint og unikt, og deres webshop er virkelig smuk og med lækre billeder! Jeg har lavet en collage med de ting jeg går og drømmer om derfra lige for tiden, de har så mange fine, men her er mine favoritter:
T-shirt med detaljer på skuldrene - denne t-shirt er SÅ fin, og efter jeg købte min smukke Feather Tee fra Buch, har jeg været på jagt efter flere fine t-shirts, fordi jeg elsker at de er fine, feminine og med smukke detaljer, men ikke lige så formelle som en kortærmet top, da t-shirt snittet gør dem mere afslappede. Jeg ville style denne med et par Absolu leggings og mine lyse l-diR støvler, eller med mine hvide blondeshorts med et par strømpebukser indenunder, og et par frynsestøvler. Den er virkelig fin, og tror den passer til stort set alt! Til en meget afslappet dag kunne jeg også sagtens bare tage et par lyse jeans på til, og et par fine sneakers. Den koster 250 kr - Link
Vamset rosa cardigan - denne cardigan er jeg SÅ tæt på at købe! Den ville simpelthen være så fin ud over en fin top og tonet ned med et par lyse jeans. Den vil også være perfekt til en kold sommeraften, fordi farven virkelig er glad og sommerlig. Og så elsker jeg vamsede overdele for tiden, synes det ser så hyggeligt og feminint ud. Den koster 350 kr - Link
Bukser med blomsterprint - disse bukser har jeg sukket efter længe nu. Jeg elsker at det er et fint blomsterprint, men tonet ned med naturlige, milde, varme farver, som gør at de vil passe til så mange ting, og også kan fungere som det neutrale i et outfit, da de er så nedtonene! De vil være så fine med en lækker, varm strik og et par støvler her til vinter, og til forår med ballerinaer og en fin t-shirt! Iih, er så forelsket i dem! De koster 350 kr - Link
Lysebrun taske - denne taske synes jeg er så fin, og meget enkel, men stadig med frynser. Jeg har to tasker med mange perler og frynser fra Spell Designs som jeg elsker, men nogle gange kan de godt blive lidt meget, og så er de lidt små, så denne taske ville være perfekt i de situationer, da den er mere rummelig og enkel, men stadig passer perfekt til min stil og farverne i mit tøj! Den koster 450 kr - Link
Som undskyldning for at min makeup tutorial bliver forsinket, kommer der muligvis et længe ventet indlæg i aften om mine elskede l-diR støvler! Tusind tak fordi I læste med, søde piger <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar