onsdag den 5. februar 2014

Kjole - Spell Designs ~ hættebluse - Buch Copenhagen ~ frynsestøvler - Koolaburra & l'diR ~ tørklæde - Abafazi (forhandles blandt andet hos Buch Copenhagen, Nova Copenhagen og Filuca B)

Godaften skønneste læsere <3 Undskyld jeg aldrig fik skrevet i går, og at dette indlæg bliver så sent. Er jo som nævnt startet i praktik i mandags, min sidste praktik på en specialskole for handicappede børn, hvor jeg skal være et halvt år. I går var jeg der fra 9 til 19, så var simpelthen SÅ træt da jeg kom hjem. Jeg skal lige lande og finde ud af stedet, og så er man jo altid træt når man starter et nyt sted med alle de nye indtryk og informationer.

Jeg har lavet en collage i aften, med nogle af mine største slut vinter/forår ønsker. Jeg har mange flere end disse, hihi, men valgte nogle af dem der er højest på listen. Jeg elsker de støvede taupe og brune farver for tiden, og jeg synes de er så fine til forår. Samtidig ved jeg også at der stadig går et stykke tid før det bliver varmt igen, så jeg har også sat nogle dejlige, varme ønsker på. Det er også derfor jeg har valgt at kalde dette indlæg "End Of Winter Wants". Det første billede er fra SpellDesigns.com. Det er deres smukke Daisy Chain kjole, som jeg simpelthen elsker farverne og printet på! De har den også som playsuit i samme snit som mit hvide playsuit jeg viste jer sidste uge. (Pssst... Vil I høre en hemmelighed? Den er allerede på vej til mig som playsuit, hihi) Spell Designs er australsk, og derfor er de lige nu i gang med at sælge deres sommer kollektion. Men denne kjole vil også være perfekt til forår med en lys læderjakke, varme strømpebukser og et par l'diR støvler.

For at få noget lidt varmere på min collage har jeg sat Buch Copenhagens nye hættebluse på, som jeg er faldet pladask for! Skal helt klart have lagt den til side til på lørdag hvor jeg alligevel skal ud at spise for at fejre min svigermors fødselsdag, så må jeg se om jeg kan nå at få solgt lidt af alt det tøj jeg har til salg på Trendsales. Jeg synes den ser så hyggelig, varm, dejlig og samtidig rigtig smuk ud! Kan lige se den med et par Buch Snake Leggings og et par fynsestøvler. Og speaking of: Jeg må simpelthen snart eje et par frynsestøvler! Jeg elsker l'diRs korte frynsestøvler, og de er et klart musthave, men kan samtidig også godt vente med dem, da jeg alligevel ikke vil gå med mine l'diR når der er sne og salt på gaden. Derfor overvejer jeg virkelig at købe et par Koolaburra støvler med frynser da de er fine, enkle, dejlig varme og passer til SÅ mange ting! De ville være perfekte til den førnævnte hættebluse og et par leggings. Og så er det bare fedt når man kan finde varme, men samtidig smukke, vinterstøvler.

Det sidste jeg har sat på, er et Abafazi tørklæde. Jeg hat allerede et i rosa med lysegrå fjer, men vil virkelig gerne have et til, og er helt vild med denne sarte, støvede, grønne farve, som jeg desværre ikke kan finde i Danmark, kun på Abafazis hjemmeside. Men fint er det! Ellers vil jeg købe et i lyse - eller mørkegrå, så det kan gå til mere end mit smukke rosa. 

Håber I kunne lide dette indlæg. I morgen møder jeg sent og har hverken møder eller noget andet jeg skal efter arbejde, så der HÅBER jeg at få tid til hele to indlæg!

Sov godt <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar